СМЖ

 

Ұйымды сәтті басқару үшін және оның жұмыс істеуі үшін менеджментті жүйелі және ашық жүргізу қажет.

Шахтинск технологиялық колледжі өз қызметінде сапа менеджментінің келесі принциптерін басшылыққа алады:

  1. Тұтынушыларға назар аудару
  2. Бастықтың көшбасшылығы
  3. Қызметкерлерді тарту
  4. Процесстің тәсілі
  5. Менеджментке жүйелік көзқарас
  6. Үнемі жетілдіру
  7. Нақты шешім қабылдау
  8. Жеткізушілермен өзара тиімді қатынастар

 

Ұйымның менеджменттің сегіз қағидатын сәтті қолдануы барлық мүдделі тараптарға пайда әкеледі және ұсынылатын білім беру қызметтіренің сапасын арттырады.

2009 жылдан бастап колледжде сапа менеджмент жүйесі енгізілді.

Білім беру қызметтерінің негізгі тұтынушысы – студент.

Қалыптасқан сапа саласындағы Саясат пен Мақсаттар білім беру қызметтері нарығында жоғары бәсекеге қабілеттілікке жетудегі біздің нұсқаулық болып табылады.

 

СМЖ енгізу қамтамасыз етілді:

— жүйелі басқару тәсілін қолдану;

— барлық процестер, бөлімдер және құрылымдық бөлімшелердің үйлесімді қызметі;

— үнемі мониторингтік зерттеулер жүргізу және білім беру қызметтердің сапасына студенттердің қанағаттанушылығын арттыру;

— оқытушының рейтингтік бағасы;

—  колледждің жұмысын жақсарту.